marți, 1 iulie 2014

The basics

Bună dragelor,

...prima postare, timidă, pe blog...

Multe femei apelează la machiaj pentru a masca unele defecte și pentru a evidenția anumite atuuri ale feței și nu numai, de aceea prima postare pe acest blog este intitulată 'The basics' și are la bază produsele de make-up indispensabile unei femei, din punctul meu de vedere. Astfel, din portfardul meu nu lipsesc niciodată următoarele:
1. Fond de ten/ cremă colorată
Fondul de ten este indispensabil fie că vorbim de un ten cu probleme sau nu. Din păcate natura nu ne-a înzestrat pe toate cu un ten ca din reviste, astfel că trebuie să apelăm la diverse produse pentru a corecta acest lucru. Atunci când tenul meu este capricios sau când realizez un machiaj elaborat, folosesc fondul de ten, însă în restul timpului, dar mai ales vara, folosesc o cremă colorată. Crema colorată, de tip BB/CC Cream este în esență un fond de ten cu acoperire lejeră, cu proprietăți de hidratare, corectare și factor de protecție solară mai mare decât fondul de ten clasic.
2. Kit corector
Pentru acoperirea petelor, coșurilor sau a cearcănelor, am descoperit un adevărat prieten în 'Conceal Kit' de la Oriflame.
3. Kit pentru sprâncene
Oriflame este alegerea mea și pentru conturarea sprâncenelor, dintre produsele folosite de-a lungul timpului am ales să continui să folosesc acest kit deoarece se bazează pe fard compact și nu pe gel, având și ceară pentru fixarea acestuia. De asemenea, pensulele incluse în kit sunt foarte ușor de folosit.
4. Mascara
Mascara în culoarea negru nu ar trebui să lipsească din trusa de make-up a niciunei femei. Pentru mine, acesta a fost primul produs de make-up cumpărat vreodată și recunosc, folosesc foarte des acest produs. Personal, îl găsesc a fi produsul care are puterea să te facă să ieși în evidență, intensificând frumusețea ochilor.
5. Blush
Blush-ul, ales în nuanța potrivită fiecărui ten, ajută la crearea unui look 'sănătos' și 'fresh'. Eu merg des pe nuanțe de roz pal pentru machiajul de zi cu zi, deoarece am un ten mediu spre deschis la culoare.

Pentru voi, ce produse de make-up sunt indispensabile?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu